15 maart 2019

U gaf ons een 8,4!

Over het jaar 2018 is door VFGS het periodieke klanttevredenheidsonderzoek uitgezet. De respons van het onderzoek betrof 62 respondenten. De algemene waardering van deze respondenten over het fonds betrof een 8,4. De hoge tevredenheid had met name betrekking op de snelheid van de afhandeling / uitbetaling van de vergoedingsverzoeken en de duidelijkheid in het contact met de leden. Ook vinden we het positief dat bijna 80% van de respondenten de administratieve last van het fonds als ‘niet hoog’ waardeert, een item waar de afgelopen jaren door het fonds juist op ingezet is.

Vanuit de opmerkingen bleek verder dat er scholen zijn (met name de scholen met weinig langdurig verzuim) die een signaalfunctie missen. Als dit ook voor u geldt, willen we u wijzen op de mogelijkheid die RAET verzuim management in dezen biedt. Neem gerust contact met ons op voor vrijblijvende informatie.

Als fonds zijn we blij met de uitkomst van het klanttevredenheidsonderzoek. Ook de komende periode zetten wij ons weer maximaal in. Wij willen de respondenten hartelijk bedanken voor het invullen van de vragenlijst.

Heeft u een vraag?

Neem dan contact op met Arno van Buuren
  info@bwgs.nl
  0180 - 442 664
  06 - 30 99 41 99